Σε ποιους νέους νησιωτικούς προορισμούς ποντάρει η κρουαζιέρα!
Εναλλακτικούς προορισμούς αναζητούν οι εταιρείες κρουαζιέρας στην Ελλάδα σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν περισσότερους τουρίστες και να μπορέσουν να πουλήσουν περισσότερα πακέτα των εν πλω διακοπών. Κίνηση η οποία μόνο οφέλη θα έχει για την ελληνική οικονομία.
Τα τμήματα marketing των κολοσσών της κρουαζιέρας πάντα αναζητούν νέους προορισμούς, τους οποίους προτείνουν στην πολυπληθή επαναλαμβανόμενη πελατεία τους. Ομως ενώ η Ελλάδα θα είχε συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι άλλων χωρών της Μεσογείου, δεν μπορεί ακόμη να το εκμεταλλευτεί. Φέτος το καλοκαίρι έγινε μια πιο δυνατή προσπάθεια και στο «χάρτη» μπήκαν νησιά όπως η Μήλος, η Σάμος, η Ίος, η Σύρος, η Χίος, η Σύμη, η Κως τα οποία επισκέφθηκαν χιλιάδες τουρίστες.
Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα αναφέρεται η Μήλος όπου φέτος το Louis Cristal προσέγγισε συνολικά εννέα φορές δηλαδή ένα κατάπλου κάθε εβδομάδα για δύο μήνες, με ένα μέσο όρο 1.200 επιβάτες και πλήρωμα με σημαντικά οφέλη για την τοπική κοινωνία και οικονομία.
«Οι έρευνες έχουν καταδείξει ότι οι περισσότεροι ξένοι θέλουν να έρθουν και να γευτούν διαφορετικές εμπειρίες από αυτές που έχουμε για χρόνια ως χώρα προωθήσει, δηλαδή τους κλασικούς γνωστούς προορισμούς. Θέλουν να ανακαλύψουν την εμπειρία της «άλλης Ελλάδας», αυτής που δεν έχει ανακαλυφτεί ακόμα και είναι ένας καλά κρυμμένος θησαυρός, ένας μικρός παράδεισος με απίστευτη φυσική και πολιτιστική ποικιλία» υπογραμμίζουν στελέχη της αγοράς κρουαζιέρας:
«Επιπλέον για να στηριχτεί η ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα απαιτείται η δημιουργία πολλών «πόλων» προσέλκυσης επιβατών και ουσιαστικά πρέπει να απεγκλωβιστεί από τους 4 γνωστούς προορισμούς».
Ο κ. Γεράσιμος Αναστασιάδης Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Cruises της μόνης προς το παρόν εταιρείας που ξεκινάει κρουαζιέρας από ελληνικά λιμάνια κάνοντας homeporting αποτύπωσε τις εντυπώσεις αυτού καλοκαιριού από τις νέες προσεγγίσεις:
Διαβάστε περισσότερα στο aboutickets.com