Διεθνής ενέργεια Chillbox με ActionAid για την στήριξη των “Happy Homes”
Με τη δημιουργία του "Happy Box" για τα καταστήματα του δικτύου της εταιρείας στο εξωτερικό και στην Ελλάδα
Στην ενεργοποίηση και αξιοποίηση του δικτύου των καταστημάτων της για την στήριξη του κοινωνικού έργου της ActionAid και συγκεκριμένα του προγράμματος "Happy Homes" προχωρά η Chillbox στις αγορές που διατηρεί παρουσία.
Τα "Happy Homes" της ActionAid είναι σπίτια στα οποία βρίσκουν καταφύγιο νεαρά άστεγα κορίτσια που ζουν στους δρόμους της Ντάκα, της πρωτεύουσας του Μπαγκλαντές. Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2006 με σκοπό την προστασία νεαρών άστεγων κοριτσιών, ηλικίας 7 – 18 ετών, από την απειλή της βίας, της σεξουαλικής κακοποίησης και του trafficking. Στο πλαίσιο του προγράμματος παρέχεται στέγαση, εκπαίδευση και ιατροφαρμακευτική φροντίδα, ενώ πραγματοποιούνται προγράμματα ανάπτυξης δεξιοτήτων για τη μελλοντική επαγγελματική αποκατάσταση των κοριτσιών.
Για την υποστήριξη του εν λόγω προγράμματος η Chillbox σε συνεργασία με την ActionAid δημιούργησε το "Happy Box". Το γνωστό κουτί Chillbox, χαρακτηριστικό στοιχείο της διεθνούς επιτυχίας που γνωρίζει η ελληνική αλυσίδα frozen yogurt, αποκτά και μια έκδοση που στόχο έχει το κέρδος της εταιρείας από τις πωλήσεις του να μεταφέρεται αυτομάτως στα Happy Homes της ActionAid.
Το "Happy Box" απευθύνεται κυρίως στα παιδιά - καταναλωτές της chillbox και κάθε αγορά του θα συνοδεύεται από ένα δώρο - παιχνίδι. Σε όλες τις χώρες, το κόστος του συγκεκριμένου κουτιού ανέρχεται σε 0,60€.
«Η επιτυχία και οι γρήγοροι ρυθμοί ανάπτυξής μας ενισχύουν την επιθυμία της προσφοράς και επιστροφής στην κοινωνία. Με 79 καταστήματα σε 14 χώρες, η Chillbox πλέον έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει και να ευαισθητοποιήσει σημαντικές ομάδες πληθυσμού δημιουργώντας ένα απτό όφελος για τον συνάνθρωπο. Η συνεργασία με τη διεθνή οργάνωση ActionAid εντάσσεται στη φιλοσοφία της εξωστρέφειας που ως εταιρεία έχουμε και εξυπηρετεί τη συστράτευση όλων των σημείων και στις τρεις ηπείρους που υπάρχει το ελληνικό frozen yogurt» δήλωσε ο Group Marketing Director της Chillbox, Γιώργος Τσομπανίδης.
«Στην ActionAid αγωνιζόμαστε καθημερινά για ένα κόσμο χωρίς φτώχεια και αδικία όπου ο κάθε άνθρωπος θα μπορεί να στηριχθεί στις δυνάμεις του και να ζει με αξιοπρέπεια. Στα Happy Homes χιλιάδες κορίτσια έχουν κερδίσει μια δεύτερη ευκαιρία για τη ζωή τους και ατενίζουν το αύριο με ελπίδα και αισιοδοξία. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Chillbox μοιράζεται τις ίδιες αξίες και όραμα με εμάς και αποφάσισε να υποστηρίξει τα πιο φτωχά και περιθωριοποιημένα παιδιά του πλανήτη μας. Με αυτή την πρωτοβουλία της αναδεικνύει το κοινωνικό ρόλο που μπορεί να έχει μια εταιρεία και την αλλαγή που μπορεί να επιφέρει μέσα από τη δραστηριοποίησή της στις ζωές των πιο ευάλωτων πληθυσμών σε όλο τον κόσμο» δήλωσε η Διευθύντρια Προγραμμάτων της ActionAid, Νάταλι Βαλάκη.
Σε κάθε χώρα παρουσίας της Chillbox και του Happy Box, η ενέργεια υποστηρίζεται από ενημερωτικό υλικό στα καταστήματα σχετικά με το πρόγραμμα και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το κατά τόπους γραφείο της ActionAid.
Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη δράση, μέχρι στιγμής δεν περιλαμβάνει την αγορά της Γαλλίας.
Σχετικά με την ActionAid
H ActionAid είναι μια διεθνής, μη κυβερνητική, αναπτυξιακή οργάνωση. Δουλεύει μαζί με περισσότερους από 15 εκατομμύρια ανθρώπους σε 45 χώρες για έναν κόσμο
χωρίς φτώχεια κι αδικία, όπου κάθε άνθρωπος θα απολαμβάνει το δικαίωμα να ζει με αξιοπρέπεια. Δουλεύει σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο με τους πιο φτωχούς και περιθωριοποιημένους ανθρώπους. Όπου αναπτύσσει προγράμματα δεν επιβάλλει λύσεις. Συνεργάζεται με τους ανθρώπους των κοινοτήτων και διεκδικούν μαζί σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο τις λύσεις που θα τους βοηθήσουν μακροπρόθεσμα να αλλάξουν τη ζωή τους με τις δικές τους δυνάμεις.
Σχετικά με την Chillbox
Η Chillbox, δραστηριοποιήθηκε εμπορικά με το πρώτο κατάστημα να ανοίγει το Φεβρουάριο του 2012 και με όραμα να προσφέρει την καλύτερη γευστική εμπειρία ελληνικού frozen yogurt.
Η θερμή αποδοχή από το κοινό αποτέλεσε το εφαλτήριο για σημαντικά βήματα ανάπτυξης με αποτέλεσμα σήμερα να λειτουργούν μέσω συστήματος franchise περισσότερα από 79 καταστήματα Chillbox σε 14 χώρες, εξυπηρετώντας πάνω από 5.000.000 καταναλωτές ετησίως.
Βασική προτεραιότητα του Chillbox είναι η διασφάλιση της υψηλής ποιότητας, της διατροφικής αξίας και της ανώτερης γεύσης του frozen yogurt, γι' αυτό και επιλέγει να χρησιμοποιεί τα πιο αγνά υλικά και να εμπιστεύεται για την παραγωγή, την ελληνική εταιρεία «Παγωτά δωδώνη ΑΒΕΕ», η οποία με την πολύχρονη εμπειρία της, την αναγνωρισμένη τεχνογνωσία και τους αυστηρούς ελέγχους εγγυάται την ανώτερη ποιότητα του τελικού προϊόντος.
Η Chillbox ανήκει στην NBGI Private Equity του ομίλου της Εθνικής Τράπεζας.