Η ανδρική μόδα ...αντεπιτίθεται. Εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις
Μπορεί η μόδα να είναι κατεξοχήν γυναικείο...σπορ αλλά και οι άνδρες δεν τα πάνε καθόλου άσχημα τα τελευταία χρόνια.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα η ανδρική μόδα γίνεται όλο και πιο επικερδής και έως το 2019 θα είναι μια ανθηρή βιομηχανία αξίας 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Από τα σκισμένα τζινς έως τις μπλούζες που δένουν στο λαιμό του Νασίρ Μαζάρ έως τα πολύχρωμα αγόρια του Τσαρλς Τζέφρι αυτή η σεζόν (παραδοσιακά το Ιανουάριο παρουσιάζονται οι συλλογές ανδρικών ρούχων για την Άνοιξη/Καλοκαίρι σε Λονδίνο, Μιλάνο, Παρίσι και Νέα Υόρκη) τα είχε όλα. Κυρίως όλα εκείνα τα συστατικά που αμφισβητούν προσδοκίες και αντιλήψεις.
Η ανδρική ένδυση έχει γίνει πλέον κομμάτι της κουλτούρας και εξαιτίας του εύρους του ταλέντου που υπάρχει στη βιομηχανία ανδρικής ένδυσης. Το δρόμο άνοιξαν άνδρες με αντικομφορμιστικό στιλ όπως ο Κάνιε Γουέστ, ο A$AP Ρόκι και ο Τζέιντεν Σμιθ που σύστησαν την ανδρική μόδα σε μια ολόκληρη νέα γενιά.
Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήχθη από την Barclays οι πωλήσεις των ανδρικών σημείωσαν συνολική αύξηση κατά 24% το περασμένο έτος. Αντίθετα ο υπόλοιπος τομέας των λιανικών πωλήσεων αντιμετωπίζει σημαντικές απώλειες (210 εκατ. δολάρια μόνο στη Βρετανία). Οι πωλήσεις των ανδρικών ενδυμάτων εκτινάχθηκαν στα ύψη την περασμένη Άνοιξη.
Με το ρυθμό αυτό, εκτιμά η μελέτη της Barclays, η αξία της βιομηχανίας ανδρικών θα φτάσει τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019.