Ξεχάστε τη Barbie που ξέρατε. Αλλάζει σωματότυπο, μαλλιά και χρώμα!
Η πιο διάσημη κούκλα του πλανήτη, που μεγάλωσε γενιές και γενιές και αποτέλεσε πρότυπο ομορφιάς για εκατομμύρια κορίτσια- με πολλά επικριτικά σχόλια είναι η αλήθεια- , αποφάσισε να αλλάξει σωματότυπο.
Η εταιρεία Mattel λανσάρει στην αγορά, για πρώτη φορά μετά από 57 χρόνια, τρεις νέες εκδοχές της διάσημης κούκλας: μια ψηλή, μια μικροκαμωμένη και μία με καμπύλες.
Το νέο μοντέλο Barbie, που είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στο site της Mattel, θα κυκλοφορεί πλέον σε 4 διαφορετικούς σωματότυπους, 22 χρώματα ματιών, 24 είδη μαλλιών κι, όπως πάντα, αμέτρητα διαφορετικά ρούχα και αξεσουάρ.
Μάλιστα η διάσημη κούκλα, Barbie, κοσμεί το εξώφυλλο του περιοδικού Τime που κυκλοφορεί, με τίτλο "Τώρα μπορούμε να σταματήσουμε να μιλάμε για το σώμα μου;" σηματοδοτώντας έτσι τη μεγάλη αλλαγή που έχει αποφασίσει η εταιρεία.
Όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα, η Mattel ευελπιστεί ότι με την στροφή που έχει κάνει υιοθετώντας νέες κούκλες με διαφορετικούς σωματότυπους, μαλλιά, και χρώμα θα εκτοξεύσει τις πωλήσεις της, που έχουν καταγράψει σημαντικές απώλειες σε παγκόσμιο επίπεδο, αγγίζοντας το -14% μόνο το τρίτο τετράμηνο του 2015.
Αρκεί πάντως να γνωρίζει κανείς ότι οι μισές πωλήσεις της κούκλας γίνονται εκτός ΗΠΑ, για να κατανοήσει την απόφαση της Mattel να κυκλοφορήσει τις νέες κούκλες.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Mattel, Richard Dickson στο περιοδικό Time, «η Barbie έπρεπε να ταιριάξει στη νέα εποχή».
Μένει να αποδειχτεί αν το ρίσκο που πήρε η εταιρεία θα της βγει σε καλό.