Γιατί "διχάζουν" οι καινούργιες κούκλες Barbie
Γυναίκες με καμπύλες και γοφούς όπως η Κιμ Καρντάσιαν και η Μπιγιονσέ ενέπνευσαν τα νέα σώματα της Barbie.
Οι καινούριες κούκλες μπορεί να ενθουσίασαν αρκετούς με την «ποικιλομορφία» τους, αλλά προβλημάτισαν και απογοήτευσαν κάποιους άλλους, όπως την ηθοποιό Κίρστι Άλεϊ. «Είναι δυνατόν να υπονοούν πως πρέπει να πάρουμε στα σοβαρά τη Barbie; Στην εποχή μου ήταν "φρικιό"» , ήταν ένα από τα tweet της 65χρονης ηθοποιού, που πρωτογνωρίσαμε μέσα από την τηλεοπτική σειρά «Βόρειοι και Νότιοι».
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που επικρίνουν την εταιρεία, θεωρώντας ότι το λανσάρισμα των τριών νέων τύπων έγινε με καθυστέρηση ετών και ότι είναι δύσκολο πλέον να αλλάξει η νοοτροπία των κοριτσιών.
Η Barbie «βγαίνει» πια σε μια ποικιλία από σωματότυπους, διαφορετικές αποχρώσεις επιδερμίδας, αλλά και μια μεγάλη γκάμα προσωπικών στιλ με στόχο να αντανακλάται, με καλύτερο τρόπο, η διαφορετικότητα των παιδιών που παίζουν με αυτές. Ταυτόχρονα οι πωλήσεις της κλασικής πανύψηλης Barbie μοντέλο έχουν σημειώσει πτώση σε ποσοστό 14% το τελευταίο τρίμηνο, καταγράφοντας την όγδοη τριμηνιαία πτώση στις πωλήσεις της κούκλας, που συμπληρώνει 56 χρόνια ζωής.
Από τη Barbie με καμπύλες και τη μικρόσωμη Barbie, η ποικιλία φτάνει έως την Χιτζάρμπι, τη μόδα του χιτζάμπ στις Barbie σε λογαριασμό του Instagram (@hijarbie). Βέβαια, η πρωτοβουλία της νεαρής φοιτήτριας Χανεφάχ Άνταμ, η οποία σπουδάζει στη Μεγάλη Βρετανία, έχει διχάσει τον κόσμο, με πολλούς να υποστηρίζουν το εγχείρημά της και άλλοι να το καταδικάζουν κάνοντας λόγο για ένδειξη καταπίεσης μια και η κούκλα φοράει μαντίλα.
Τα κορίτσια όμως στρέφονται σε ηλεκτρονικά παιχνίδια και tablets με αποτέλεσμα αναλυτές της αγοράς να εκτιμούν, σύμφωνα με την εφημερίδα Guardian, πως παρά τις αλλαγές, οι πωλήσεις ενδέχεται να μην επανακάμψουν, τουλάχιστον στο βαθμό που προσδοκά η εταιρία Mattel.