Συγκινητικό:Τι έκανε υπάλληλος καταστήματος για να μπορεί να μιλήσει σε κωφό πελάτη (φωτό)
Ο 23χρονος Ibby Piracha από τη Βιρτζίνια είναι κωφός.
Κάθε φορά που επισκεπτόταν γνωστή αλυσίδα καφέ πληκτρολογούσε την παραγγελία του στο κινητό και η υπάλληλος την έβλεπε και την ετοίμαζε.
Όμως, την τελευταία φορά που στάθηκε στον πάγκο για να παραγγείλει, ο Ibby έμεινε έκπληκτος, όταν η υπάλληλος τον ρώτησε στη νοηματική γλώσσα τι ήθελε να πιει. Πριν προλάβει να συνέλθει, η κοπέλα του έδωσε ένα σημείωμα που έγραφε: «Μαθαίνω νοηματική ώστε να έχεις την ίδια εμπειρία με όλους».
«Δεν ήταν κάτι που της το είχα ζητήσει. Πήρε την πρωτοβουλία και το έκανε μόνη της. Είμαι ευτυχής που κάποιος στηρίζει την κοινότητα των κωφών» δήλωσε ενθουσιασμένος ο 23χρονος.
Μάλιστα σε ανάρτησή του στο facebook εκτός από το σημείωμα , έγραψε ότι λατρεύει το συγκεκριμένο μέρος (κατάστημα) το οποίο επισκέπτεται 2-3 φορές την εβδομάδα. Ζήτησε μάλιστα να διαδώσουν οι χρήστες το μήνυμα αυτό για να γίνει ευρεώς γνωστό πόσο σημαντικό είναι για τους κωφούς να μπορούν να επικοινωνούν με τους συνανθρώπους τους.