«Βιγκανισμός»: Τρόπος ζωής ή μία περαστική μόδα;
Η καμπάνια της ομάδας Greek Vegans στο Αττικό Μετρό ολοκληρώθηκε στις 6 Οκτωβρίου. Προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού και των μέσων ενημέρωσης, αλλά τη δυσφορία των εμπόρων του κρέατος.
Ο «βιγκανισμός», όπως λέγεται η απουσία από την διατροφή του ανθρώπου οποιουδήποτε ζωικού προϊόντος, συστήθηκε με αυτόν τον κάπως πληθωρικό τρόπο στην Ελλάδα. Ήρθε όμως για να μείνει; Το βέβαιο είναι ότι αυτό που εμφανίστηκε σε πολλές χώρες του κόσμου ως περιθωριακό κίνημα έχει αποκτήσει τον χαρακτήρα της τάσης ή έχει γίνει τρόπος ζωής. Στη Βαρσοβία, για παράδειγμα, έχουν ανοίξει ήδη περισσότερα από 50 εστιατόρια vegan, ενώ το 60% των Πολωνών δηλώνει σε σχετική έρευνα ότι σκοπεύει να κόψει εντελώς το κρέας αυτόν τον χρόνο.
Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr