Η Barbie ανακηρύσσεται ως Κορυφαίο Εμπορικό Σήμα Παιχνιδιού Παγκοσμίως για το 2020
Παράλληλα, παρουσιάζει τη νέα σειρά Barbie Fashionista 2021.
Η Mattel ανακοίνωσε ότι το εμβληματικό brand Barbie® έχει ανακηρυχθεί ως Top Global Toy Property για τη χρονιά 2020 από τον Όμιλο NPD, μια παγκόσμια εταιρεία ερευνών και πληροφοριών. Επιπλέον, η Barbie συνεχίζει να πρεσβεύει παγκοσμίως τη διαφορετικότητα και την ισότητα στον χώρο της κούκλας με μια νέα σειρά Fashionista, η οποία περιλαμβάνει τον Ken σε αναπηρικό αμαξίδιο, τον Ken με μαλλιά afro και την Barbie με πιο ανοιχτό χρώμα δέρματος, με λεύκη - όλα για πρώτη φορά. Επίσης, λανσάρει μια νέα συσκευασία προϊόντων που περιλαμβάνει επαναχρησιμοποιούμενο τσαντάκι, ώστε τα παιδιά να μπορούν να μεταφέρουν τις κούκλες τους παντού! Οι κούκλες είναι διαθέσιμες στην Ελλάδα από τον Ιανουάριο του 2021.
Από το ξεκίνημα της σειρά Fashionistas, η Barbie προάγει τη διαφορετικότητα παρουσιάζοντας περισσότερες από 175 εμφανίσεις, προσφέροντας μια ποικιλία από διαφορετικά χρώματα στο δέρμα, τα μάτια, στα είδη μαλλιών, σε σωματότυπους και πολλά στυλ για να επιλέξουν.
Η Lisa McKnight, Senior Vice President και Global Head of Doll της Barbie δήλωσε, «Καθώς η Barbie αναδείχθηκε ως το #1 Top Global Toy Property* και παραμένει το #1 Fashion Doll Property**, το μήνυμα είναι σαφές ότι τώρα είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Ως η πιο διαφοροποιημένη σειρά fashion κούκλας στην αγορά, αναλαμβάνουμε μεγάλη ευθύνη για την καλύτερη απεικόνιση του κόσμου γύρω μας και γνωρίζουμε ότι υπάρχουν σημαντικά οφέλη από την έκθεση των παιδιών σε κούκλες με διαφορετικό χρώμα δέρματος, τύπους μαλλιών, δυνατότητες και πολλά άλλα. Είμαστε περήφανοι που προσφέρουμε ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα διαφορετικών επιλογών με την τελευταία σειρά Barbie Fashionistas, ώστε περισσότερα παιδιά να βλέπουν τον εαυτό τους να αντανακλάται σε αυτή τη σειρά με κούκλες.»
*Πηγή: The NPD Group / Retail Tracking Service, Sales Dollar US, Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2020
**Πηγή: The NPD Group / Retail Tracking Service / G12 / Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2020 / Κατηγορία Fashion Doll / Προβλεπόμενο USD/
Barbie Fashionistas 2021 – ΝΕΕΣ κούκλες στη σειρά...
Ken σε αναπηρικό αμαξίδιο
- Μετά την εκδήλωση αγάπης των θαυμαστών για την Barbie σε αναπηρικό αμαξίδιο, παρουσιάζουμε για πρώτη φορά τον Ken σε αναπηρικό αμαξίδιο.
- Επιπλέον, επεκτείνουμε τη γκάμα της Barbie σε αναπηρικό αμαξίδιο με ανανεωμένη εμφάνιση που συνοδεύονται από αξεσουάρ όπως ένα τσαντάκι μέσης και γυαλιά ηλίου ή σκουλαρίκια, καθώς και μια ράμπα που είναι συμβατή με το Barbie Dreamhouse.
- Από τις δέκα καλύτερες σε πωλήσεις Fashionista το 2020, η κούκλα σε αναπηρικό αμαξίδιο ήταν η 2η πιο δημοφιλής κούκλα σε όλο τον κόσμο.
Κεν με μαλλιά άφρο
- Πέρυσι, ο Ken παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με μακριά μαλλιά και φέτος συνεχίζουμε το στυλ με μια κούκλα Black Ken Fashionista με μαλλιά άφρο
- Από τις καλύτερες σε πωλήσεις Ken Fashionista το 2020, ο Ken με μακριά μαλλιά ήταν η 2η πιο δημοφιλής κούκλα στον κόσμο.
Barbie με λεύκη
- Πέρυσι, στη βασική σειρά με κούκλες παρουσιάσαμε μια κούκλα με λεύκη για να επιτρέψουμε στα παιδιά να παίξουν ακόμα περισσότερο με ανθρώπους που βλέπουν γύρω τους.
- Η κούκλα με λεύκη ήταν μία από τις 5 κορυφαίες σε πωλήσεις κούκλας Fashionista στις ΗΠΑ το 2020.
- Σε παγκόσμιο επίπεδο, ήταν στην πρώτη δεκάδα.
- Φέτος, επεκτείναμε τη σειρά ώστε να συμπεριλάβουμε μια κούκλα με λεύκη με καυκάσιο τόνο δέρματος καθώς συνεχίζουμε να επαναπροσδιορίζουμε τι σημαίνει να «μοιάζω με την Barbie».
Σχετικά με τη Mattel
Η Mattel είναι μια κορυφαία στον κόσμο, εταιρεία παιδικής ψυχαγωγίας που ειδικεύεται στο σχεδιασμό και την παραγωγή ποιοτικών παιχνιδιών και καταναλωτικών προϊόντων. Δημιουργούμε καινοτόμα προϊόντα και εμπειρίες που εμπνέουν, διασκεδάζουν και αναπτύσσουν τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι. Προσελκύουμε τους καταναλωτές μας μέσα από το χαρτοφυλάκιο εμβληματικών franchise, όπως είναι η Barbie®, τα Hot Wheels®, το American Girl®, η Fisher-Price®, ο Thomas & Friends™, η Mega®, καθώς και άλλες δημοφιλείς μάρκες που είτε έχουμε στην κατοχή μας είτε αδειοδοτούμε σε συνεργασία με παγκόσμιες εταιρείες ψυχαγωγίας. Ο κατάλογός μας περιλαμβάνει υλικό ταινιών και τηλεόρασης, ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσική και ζωντανές εκδηλώσεις. Δραστηριοποιούμαστε σε 40 τοποθεσίες και πωλούμε προϊόντα σε περισσότερες από 150 χώρες σε συνεργασία με τις κορυφαίες εταιρείες λιανικής και τεχνολογίας παγκοσμίως. Από την ίδρυσή της το 1945, η Mattel είναι υπερήφανη που αποτελεί έμπιστο συνεργάτη στην εξερεύνηση του θαύματος της παιδικής ηλικίας και στην ενδυνάμωση των παιδιών,ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους.