Σημαντικές διακρίσεις για τη DPG Digital Media στα IAB MIXX AWARDS 2021
Κέρδισε δύο Ασημένια, ένα Βραβείο Μελών και ένα Χάλκινο.
H DPG Digital Media έλαβε σημαντικές διακρίσεις στα IAB MIXX AWARDS 2021, κερδίζοντας δύο Ασημένια, ένα Βραβείο Μελών και ένα Χάλκινο.
Συγκεκριμένα, η ενέργεια με τίτλο: «The DOLLcumentary sponsored by BARBIE», ξεχώρισε λαμβάνοντας Ασημένιο βραβείο και Βραβείο Μελών, στην κατηγορία «Branded Content & Native Advertising ». Στην κατηγορία «Best original content series» το Ασημένιο βραβείο απέσπασε η ενέργεια με τίτλο: «Πρόσωπα 2020 by ΒΙΚΟΣ», ενώ μια ακόμη σημαντική διάκριση, ήταν το Χάλκινο βραβείο που απέσπασε η ενέργεια με τίτλο: «BE EVERYTHING & MORE by GLO #BreakBinary» στην κατηγορία «Brand Awareness & Positioning».
Οι παραπάνω διακρίσεις στον καθιερωμένο θεσμό των ΙΑΒ ΜΙΧΧ επιβραβεύουν για άλλη μια φορά τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματική δουλειά της DPG Digital Media, στην παροχή διαφοροποιημένων και ολοκληρωμένων διαφημιστικών υπηρεσιών προς τους πελάτες και συνεργάτες της.