Φαίη Σκορδά: Το εξωσχολικό βιβλίο που διαβάζει ο γιος της
Όπως σχολίασε η γνωστή παρουσιάστρια « είναι υπέροχο με φανταστική εικονογράφηση».
Η Φαίη Σκορδά μπορεί να μη δημοσιεύει φωτογραφίες με τους γιους της συχνά, ωστόσο, αρκετές φορές ανεβάζει insta story από τις στιγμές που περνούν μαζί στο σπίτι.
Κι όπως έχουμε διαπιστώσει, το πρόγραμμά της δεν διαφέρει σημαντικά από αυτό των περισσότερων μαμάδων: το πρωί ετοιμάζει τους γιους της για το σχολείο, πηγαίνει στην εκπομπή και όταν επιστρέφει το πρόγραμμα έχει δραστηριότητες των παιδιών και βοήθεια στο διάβασμα (συνήθως τη χρειάζεται ο Δημήτρης, ως μικρότερος).
Τις προάλλες η γνωστή παρουσιάστρια φωτογράφισε τον γιο της να διαβάζει ένα εξωσχολικό βιβλίο και τα μηνύματα που έλαβε σχετικά με τον τίτλο του ήταν πολλά.
Επανήλθε λοιπόν με νέα ανάρτηση λέγοντας ότι δεν θυμάται πώς βρέθηκε στη βιβλιοθήκη, το έχουν όμως χρόνια αλλά « είναι υπέροχο με φανταστική εικονογράφηση».
Γιατί τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν από μικρά να αγαπάνε την λογοτεχνία
Όσο νωρίτερα έρχεται το παιδί σε επικοινωνία με τα βιβλία μέσω ευχάριστων εμπειριών, τόσο πιθανότερο είναι να αναπτύξει μια θετική σχέση με την ανάγνωση.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι εκπαιδευτικοί συνιστούν τους ενήλικες να εκθέτουν τα παιδιά τους στα βιβλία από την ηλικία των 6-9 μηνών και να διαβάζουν σε παιδιά προσχολικής ηλικίας δύο έως τρεις φορές την ημέρα. Αυτό το καθήκον αρχικά είναι ευθύνη της οικογένειας, η οποία σταδιακά βοηθάτε από το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, ιδιαίτερα το κράτος μέσω του εκπαιδευτικού συστήματος.
Επιπλέον, η ενεργός συμμετοχή των παιδιών στην ανάγνωση συμβάλλει σημαντικά στη γλωσσική ανάπτυξη. Πιο συγκεκριμένα, το παιδί αντί να ακούει παθητικά μια ιστορία, ζητώντας ερωτήσεις, κατά την ανάγνωση αυξάνεται η κατανόηση λέξεων. Εάν οι ερωτήσεις ζητούσαν νέα λέξη (ή λέξεις), αυτό βρέθηκε ότι αυξάνει το λεξιλόγιο. Δύο τεχνικές που διευκολύνουν την ενεργό συμμετοχή στην ανάγνωση είναι: η διαλογική ανάγνωση, όπου το παιδί παίρνει το ρόλο του αφηγητή και οι επαναλαμβανόμενες αναγνώσεις της ίδιας ιστορίας.