Στο πλευρό του ιδρύματος «Μητέρα», DPG Digital Media και Παναθηναϊκός (φωτογραφίες)
ΚΑΤΕΡΊΝΑ ΣΈΡΑ
Μια πρωτοβουλία αγάπης από την DPG Digital Media μας οδήγησε χθες στο Κέντρο Προστασίας του Παιδιού Αττικής «Η ΜΗΤΕΡΑ».
Το ίδρυμα που στηρίζει εδώ και 60 χρόνια τις ανύπαντρες μητέρες στην Ελλάδα επισκέφθηκε αντιπροσωπεία της DPG, με επικεφαλής τον οικονομικό διευθυντή, Τάκη Τριαντόπουλο, στελέχη των sites Gossip-tv.gr, Onsports.gr, Queen.gr, Astrology.gr, Mothersblog.gr και Onmed.gr μαζί με τον τιμ μάνατζερ του Παναθηναϊκού, Φραγκίσκο Αλβέρτη και τον διευθυντή επικοινωνίας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Νίκο Μπουρλάκη και στελέχη του Paoshop.gr και του Newsbomb.gr.
Οι άνθρωποι του Ομίλου ενημερώθηκαν από τα στελέχη του Κέντρου για την εξαιρετική δουλειά που γίνεται σε όλους τους τομείς, ώστε τα παιδιά να έχουν την ευκαιρία να μεγαλώσουν με την υποστήριξη και τη φροντίδα που τους αξίζει, εξασφαλίζοντας για το μέλλον τους ένα ασφαλές και «ζεστό» οικογενειακό περιβάλλον.
Επίσης, «Η ΜΗΤΕΡΑ» που μετράει 60 χρόνια προσφοράς καλύπτει και τις ανάγκες ανύπαντρων μαμάδων αλλά και εγκύων πριν και μετά την εγκυμοσύνη. Οι άνθρωποι της DPG είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να περάσουν υπέροχες στιγμές με τους «λιλιπούτειους» φίλους στην παιδική στέγη, ενώ επισκέφθηκαν το βρεφοκομείο και τους κοιτώνες των κτιριακών εγκαταστάσεων για να μοιράσουν δώρα ενόψει των Χριστουγέννων, όπως γλυκά, ρούχα, παπούτσια, κρέμες Sudocrem αλλά και κουβέρτες του Παναθηναϊκού από τα Pao Shop.