Το Amber Alert θα εμφανίζεται και στο Facebook
Χείρα βοηθείας στον εντοπισμό ενός εξαφανισμένου παιδιού στην Ελλάδα επιδιώκει να δώσει το Facebook μέσω της συνεργασίας που ανακοίνωσε με «Το Χαμόγελο του Παιδιού» βάσει της οποίας οι ειδοποιήσεις του μηχανισμού AMBER Alert Hellas θα εμφανίζονται άμεσα στα χρονολόγια των χρηστών του δημοφιλούς μέσου που βρίσκονται στην περιοχή όπου εκτιμάται ότι έχει εξαφανισθεί ένα παιδί.
Από τον Δημήτρη Μαλλά
Αυτή τη στιγμή, τα AMBER Alerts διαδίδονται μέσω πανό, πινακίδων, εφαρμογών, μηνυμάτων και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στο Facebook μόνο οι χρήστες που ακολουθούν τη σελίδα του AMBER Alert λαμβάνουν ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης του μηχανισμού.
Μετά τη νέα συνεργασία, όταν εκδοθεί ένα AMBER Alert το σχετικό μήνυμα θα εμφανίζεται αυτόματα στο χρονολόγιο των χρηστών που θα συνδέονται στο Facebook μέσω του smartphone τους και εκείνη τη στιγμή βρίσκονται στην περιοχή όπου εκτιμάται ότι εξαφανίσθηκε το παιδί. Το γεγονός ότι θα ενημερώνονται άμεσα όσοι χρήστες του Facebook στην συγκεκριμένη περιοχή είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς οι χρήστες θα είναι πιο προσεκτικοί, όπως επισημαίνει, μιλώντας στο Mothersblog.gr, η η Έμιλυ Βάτσερ, διευθύντρια trust & safety του Facebook για ολόκληρο τον κόσμο, η οποία βρέθηκε στην Αθήνα για την παρουσίαση της συνεργασίας.
Το μήνυμα που εμφανίζεται περιέχει μία εικόνα του εξαφανισμένου παιδιού και κάποιες ζωτικής σημασίας πληροφορίες και θα εμφανίζεται στο πάνω μέρος του χρονολογίου. Ο χρήστης θα μπορεί να δει περισσότερες πληροφορίες, επιλέγοντας “μάθετε περισσότερα”.
Όπως αναφέρει η κ. Βάτσερ, η Ελλάδα είναι μόλις η τρίτη χώρα στην Ευρώπη μετά τη Βρετανία και την Ολλανδία) και η 7η παγκοσμίως που ενεργοποιείται αυτή η δυνατότητα στο χρονολόγιο των χρηστών του Facebook. Η πρώτη χώρα ήταν οι Ηνωμένες Πολιτείες τον Ιανουάριο του 2015.
Σύμφωνα με την κ. Βάτσερ, στόχος του Facebook είναι δίνει μεγαλύτερη ώθηση στην ισχύ του μηνύματος, το οποίο θα είναι κατατοπιστικό και θα απευθύνεται αποκλειστικά σε ανθρώπους που βρίσκονται στην περιοχή ώστε να κατανοεί ο κάθε χρήστης ότι μπορεί να δώσει σημαντική βοήθεια. “Για εμάς είναι μία πολύ σημαντική συνεργασία και προσπάθεια και γι' αυτό τη στηρίζουμε” σημειώνει η κ. Βάτσερ.