Η πιο επιτυχημένη CEO είναι μόλις 13 ετών
Ξεκίνησε μια επιχείρηση με καραμέλες από την κουζίνα της και έβγαλε 6 εκατομμύρια δολάρια το περασμένο έτος.
Μεταξύ σχολείου και χορού, η 13χρονη Alina Morse μοιράζεται τον χρόνο της στην διαχείρηση της δικής της εταιρίας, η οποία απασχολεί 6 υπαλλήλους.
Η Alina έφτιαξε τη δική της εταιρεία με sugar free καραμέλες όταν ήταν 9 ετών. H ιδέα γεννήθηκε καθώς ο μπαμπάς της τής απαγόρευε να φάει καραμέλες καθώς ήταν βλαβερές για τα δόντια της. Έτσι η μικρή Alina ήθελε να βρει έναν τρόπο ώστε να φτιάχνει μόνη της καραμέλες χωρίς ζάχαρη.
Αφού παρακολούθησε πολλά videos στο YouTube για το πώς μπορεί να κάνει κανείς καραμέλες μόνος του, άρχισε να πειραματίζεται με συνταγές στην κουζίνα του σπιτιού της. Η Alina Morse δημιούργησε το «Zolli Candy», ένα brand με καραμέλες χωρίς ζάχαρη. Ανέβασε την επιχείρησή της στο Amazon και από τότε εκτοξεύθηκε!
Η Alina Morse έγινε ο νεότερος άνθρωπος που έγινε εξώφυλλο στο περιοδικό Entrepreneur, συνάντησε τη Michelle Obama στο Λευκό Οίκο (δύο φορές!) και τώρα πουλά το προϊόν της σε μεγάλους retailers όπως το Whole Foods, η Walmart και η Kroger.
Η Alina εκμυστηρεύτηκε στο περιοδικό ότι πάντα ήθελε να γίνει CEO σε κάποια εταιρία από τότε που ήταν παιδί. Ξεκίνησε να εφευρίσκει προϊόντα όταν ήταν μόλις 3 ετών.
«Δεν υπήρξαν καραμέλες χωρίς ζάχαρη. Νιώσαμε ότι αυτό είναι ένα νέο προϊόν, που θα έχει την θέση του στην αγορά» είπε η Alina στο MONEY. H μικρή έμαθε ότι το εσωτερικό του στόματος γίνεται όξινο αφού τρώει ζάχαρη, οδηγώντας σε φθορά των δοντιών. Με τη δημιουργία της δικής της καραμέλας ,τα φυσικά γλυκαντικά ξυλιτόλη και η ερυθριτόλη, μείωσαν την οξύτητα, ώστε να εξισορροπήσει το pH στο στόμα και, όπως λέει η εταιρεία, «να καθαρίζει τα δόντια όσο την μασάς».
Αφού ολοκλήρωσε την πατέντα της, έπεισε τον μπαμπά της για να την βοηθήσει να ξεκινήσει μια επιχείρηση. Μέχρι εκείνη τη στιγμή η Alina είχε 3.750 δολάρια (από δώρα γενεθλίων και διακοπών) τα οποία και επένδυσε ο μπαμπάς για αρχή. Στη συνέχεια, πατέρας και κόρη απευθύνθηκαν σε διάφορα εργοστάσια προκειμένου να συσκευάσουν τις καραμέλες.
Τον πρώτο χρόνο πουλούσε 70.000 Zollipops.Η Alina ξεκίνησε να πουλά σε μεγάλους retailers εκτοξεύοντας τα κέρδη στα 6 εκατομμυρία δολαρία το 2018.
Η Alina δωρίζει το 10% των κερδών του Zollipop για τη χρηματοδότηση μαθημάτων στοματικής υγείας στα δημόσια σχολεία μέσω του μη κερδοσκοπικού One Million Smiles, το οποίο λειτουργεί για να μειώσει την επιδημία τερηδόνας των ΗΠΑ. Επίσης ενθαρρύνει άλλα παιδιά στην κοινότητά της να βρουν το πάθος τους και να ξεκινήσουν τις δικές τους επιχειρήσεις.
Ο έφηβη CEO αποτελεί τη ζωντανή απόδειξη, ότι μπορεί κανείς να ξεκινήσει μια επιχείρηση, είτε είναι εννέα είτε 90: «Δεν έχει σημασία πόσο χρονών είσαι, από πού είσαι, τι κάνεις», αυτή λέει. "Το μόνο που έχει σημασία είναι να είσαι παθιασμένος με αυτό που κάνεις και θα σου δώσει δύναμη για να βοηθήσεις τον κόσμο να γίνει καλύτερος».
Δείτε φωτογραφιες της στη gallery που ακολουθεί: