Αντί να απαντήσει στο διαγώνισμα, ζητούσε συμβουλές από τον δάσκαλό του για το κορίτσι που αγαπά
Αυτό ήταν ένα διαγώνισμα βιολογίας πολύ διαφορετικό από τα άλλα.
Ο μαθητής αποφάσισε να γράψει κάποια πράγματα στο δάσκαλό του που δεν του είχε πει ποτέ μέχρι τότε. Παραδέχτηκε ότι δεν του αρέσει το μάθημα και ότι χρειάζεται μια συμβουλή για το τι να κάνει με το κορίτσι που του αρέσει. Συγκεκριμένα έγραψε πάνω στην κόλα που πήρε για το διαγώνισμα:
«Πρέπει να είμαι ειλικρινής μαζί σας. Δεν ασχολήθηκα με το συγκεκριμένο πρόβλημα χθες το βράδυ, μάλιστα δεν πρόσεξα καθόλου τι είπατε μέσα στην τάξη. Και πραγματικά δε με ενδιαφέρει καθόλου αυτό το μάθημα, γιατί δε μου αρέσει. Αλλά μου αρέσετε σαν δάσκαλος και δε θέλω αυτό να χαλάσει τη σχέση μας. Και μιας και σας είπα όσα νιώθω, θέλω να ζητήσω την συμβουλή σας. Άρχισα να στέλνω μηνύματα σε ένα κορίτσι και ξέρω ότι νομίζει ότι είμαι γλυκός αλλά δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω τη συζήτηση και αναρωτιέμαι αν έχετε ιδεά τι θα μπορούσα να της πω. Αυτά είχα να πω κύριε. Θα περιμένω νέα σας.
Τότε λοιπόν ο δάσκαλος αποφάσισε να απαντήσει:
«Εντυπωσίασέ την μιλώντας της για το πώς το ατμοσφαιρικό άζωτο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορα παλιά αντικείμενα. Σε εμένα πιάνει κάθε μέρα!».
Δεν ξέρουμε αν όντως θα εντυπωσιάσει το κορίτσι ο μαθητής, σίγουρα όμως ο δάσκαλος κέρδισε τις εντυπώσεις με την ιδέα του και την απάντησή του!