Πώς η «βιομηχανία» βρεφικών προϊόντων ανθίζει παρά τα χαμηλά ποσοστά γεννήσεων στις ΗΠΑ
Παρά το γεγονός ότι τα ποσοστά γεννήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με βρεφικά προϊόντα συνεχίζουν να ανθίζουν.
Σύμφωνα με το περιοδικό New York, το φαινόμενο οφείλεται στο γεγονός ότι τα ζευγάρια επιλέγουν να κάνουν αργότερα παιδί, κάτι που σημαίνει ότι έχουν πρόθεση να ξοδέψουν χρήματα για το νέο τους μωρό.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο που ο τζίρος του συγκεκριμένου χώρου ήταν για το πρώτο τρίμηνο του 2013 στα 49 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις, εκμεταλλεύτηκαν την άνθησή του, επινοώντας νέα προϊόντα, ακόμα πιο χρήσιμα και εύχρηστα για τη νέα μαμά και τον νέο μπαμπά που θέλει τα καλύτερο για το παιδί του.
Να δώσουμε ένα παράδειγμα που είναι το καροτσάκι της Aston Martin σε περιορισμένες εκδόσεις το οποίο δικαίως ονομάστηκε το πιο ακριβό βρεφικό αξεσουάρ καθώς στοιχίζει για να το αγοράσει κανείς 3.100 δολάρια, δηλαδή κάπου στα 2.800 ευρώ!
Πάντως, υπάρχει και η καλή εκδοχή όλης αυτής της άνθησης στο συγκεκριμένο χώρο καθώς δημιουργούνται νέα προϊόντα που έχουν ως μοναδικό σκοπό την διευκόλυνση της νέας μαμάς που έτσι και αλλιώς ανακαλύπτει με το μωρό της νέα πράγματα στη ζωή της.