Τα παιδιά, η παχυσαρκία και οι διαφημίσεις στην τηλεόραση
Η νέα γενιά των παιδιών της Ευρώπης βρίσκεται λιγότερο εκτεθειμένη σε τηλεοπτικές διαφημίσεις τροφίμων σε σύγκριση με το παρελθόν, σύμφωνα με τη νέα έκθεση που είδε το φως της δημοσιότητας.
Η 5η ετήσια έκθεση δεδομένων ελέγχου της πρωτοβουλίας EU Pledge, της εθελοντικής πρωτοβουλίας αυτοδέσμευσης 20 κορυφαίων εταιρειών τροφίμων και ποτών να αλλάξουν τον τρόπο που προσεγγίζουν επικοινωνιακά τα παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών και το πώς διαφημίζουν τα προϊόντα τους στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), καταδεικνύει ότι οι συμμετέχουσες εταιρίες έχουν μειώσει σημαντικά τον αριθμό των διαφημίσεων προϊόντων διατροφής σε παιδιά από το 2005.
Διαβάστε περισσότερα στο onmed.gr