Πόσο εφικτό είναι να περιοριστεί το marketing των ανθυγιεινών τροφίμων και ποτών στα παιδιά;
Με στόχο τον περιορισμό της πίεσης που ασκείται στα παιδιά από την προώθηση (marketing) των ανθυγιεινών τροφίμων και ποτών, πραγματοποιείται τις μέρες αυτές (15 και 16 Ιουνίου) στην Αθήνα, συνάντηση των μελών του Ευρωπαϊκού Δικτύου Δράσης του ΠΟΥ.
Το δίκτυο αποτελείται από χώρες της Ευρωπαϊκής Περιφέρειας του ΠΟΥ, οι οποίες έχουν κοινό ενδιαφέρον για την εξεύρεση τρόπων για τον περιορισμό της πίεσης που ασκείται στα παιδιά από τη προώθηση προϊόντων υψηλής συγκέντρωσης σε αλάτι, υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και φτωχών σε θρεπτικά συστατικά. Ο μακροπρόθεσμος στόχος του δικτύου είναι η προστασία της υγείας και της ευημερίας των παιδιών μέσω της ανταλλαγής εμπειριών και βέλτιστων πρακτικών, προκειμένου να μειωθεί η έκταση των επιπτώσεων από την κατανάλωση των ανθυγιεινών τροφίμων και ποτών από τα παιδιά. Στο δίκτυο συμμετέχουν 28 χώρες.
Διαβάστε περισσότερα στο onmed.gr