Tα βιντεοπαιχνίδια στην κορυφή της χριστουγεννιάτικης λίστας δώρων, σύμφωνα με μελέτη
Τα βιντεοπαιχνίδια είναι το πιο δημοφιλές δώρο για τις γιορτές.
Δεν αποτελεί μεγάλη έκπληξη, αλλά πολλά παιδιά προτιμούν ως δώρο για τις γιορτές βιντεοπαιχνίδια αντί ένα γενναιόδωρο χατζιλίκι.
Η Entertainment Software Association, η οποία εκπροσωπεί τα συμφέροντα της αμερικανικής βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών στην Ουάσινγκτον, δημοσίευσε τα αποτελέσματα μιας μελέτης που υποστήριζει πως τα παιδιά ηλικίας 10-17 ετών θέλουν κατά συντριπτική πλειοψηφία βιντεοπαιχνίδια για τα Χριστούγεννα και την περίοδο των διακοπών γενικότερα.
Η έρευνα έδειξε ότι το 76% των παιδιών (κορίτσια 67% και αγόρια 87%) απάντησαν το ίδιο σκοπεύουν να ζητήσουν από τους γονείς τους κάποιο βιντεοπαιχνίδι, ξεπερνώντας το χατζιλίκι (67%), τα ρούχα (66%) και γενικά οποιδήποτε τεχνολογικό gadget, όπως κινητό τηλέφωνο ή smart watch (62%).
Ποια είναι top 5 δώρα στην χριστουγεννιάτικη λίστα
1. Κονσόλες
2. Συνδρομητική υπηρεσία (43%)
3. Παιχνίδια κονσόλας (41%)
4. Εξοπλισμός παιχνιδιού (41%) και
5. Δωροκάρτα για αγορές εντός παιχνιδιού (38%)
Έρευνα: Τα βιντεοπαίχνιδια βοηθούν στη βελτίωση της δυσλεξίας
Η έρευνα εξέτασε, επίσης, το προβλεπόμενο χρηματικό ποσό που πρόκεται να ξοδέψουν οι γονείς και κατά μέσο όρο είναι 295 ευρώ.
Οι Financial Times ανέφεραν: «Θα ήταν δύσκολο να φανταστεί κανείς μια περίοδο διακοπών λιγότερο συναρπαστική από αυτή που διανύουμε, όσον αφορά το gaming hardware».
Οι πωλήσεις παιχνιδιών για video games παρουσιάζουν πτωτική τάση σε όλους τους τομείς, με τις πωλήσεις Xbox, PlayStation και Switch να μειώνονται σε σχέση με πέρυσι, μια τάση που αναμένεται να συνεχιστεί.
Η Sony μόλις κυκλοφόρησε το PS5 Pro, αλλά η κονσόλα απευθύνεται σε μια πολύ μικρή αγορά «γκατζετάκιδων» και όχι στον τυπικό καταναλωτή.
Για να βοηθήσει στην τόνωση των πωλήσεων, η Microsoft μείωσε προσωρινά την τιμή του Xbox Series X κατά 50 ευρώ. Η Nintendo, εν τω μεταξύ, μόλις ανακοίνωσε τη δική της σειρά προσφορών Black Friday.
Πώς θα μεγαλώσετε έναν υγιή gamer σύμφωνα με τους ειδικούς
Όσο για την ESA επιθυμεί να δει τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών να «αυτορυθμίζεται», σε αντίθεση με την παρεμβάσεις της κυβέρνησης.
«Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη διοίκηση Τραμπ και το επερχόμενο Κογκρέσο για την υποστήριξη πολιτικών που θα βοηθήσουν να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να γοητεύουμε και να εμπλέκουμε τους περισσότερους από 190 εκατομμύρια Αμερικανούς που παίζουν βιντεοπαιχνίδια », δήλωσε η ESA.
Πηγή: gamespot.com