Baby shower party: 8 βήματα για να το οργανώσετε τέλεια

Baby Shower: Όλα όσα θα ήθελες να ξέρεις

Προετοιμαστείτε κατάλληλα για να προσκαλέσετε τους αγαπημένους σας για να μοιραστείτε τη χαρά της άφιξης του νέου μέλους της οικογένειας.

Η οργάνωση ενός baby shower party είναι μια ξεχωριστή ευκαιρία για να γιορτάσετε την αναμενόμενη άφιξη του μωρού σας με αγαπημένους φίλους και συγγενείς.

Αυτή η εκδήλωση απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό για να εξασφαλίσει ότι θα είναι μια αξέχαστη και ευχάριστη εμπειρία για όλους. Από τον αριθμό των καλεσμένων και την επιλογή της ημέρας και του χώρου, μέχρι τις δραστηριότητες, τη διακόσμηση και τα δώρα των καλεσμένων, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη.

Τι πρέπει να λάβετε υπόψη όταν οργανώνετε ένα baby shower

1. Ο αριθμός των καλεσμένων

Αυτός είναι ένας βασικός παράγοντας προκειμένου να καθοριστεί ο χώρος , το φαγητό και οι δραστηριότητες. Λάβετε υπόψη ότι πρόκειται κυρίως για ένα πάρτι σε σπίτι, στο οποίο θα συμμετάσχουν οι πιο κοντινοί σας άνθρωποι. Είναι σημαντικό να μην κουραστείτε οργανώνοντας μία πολυπληθή εκδήλωση.

10 φυτά με πολύχρωμα άνθη για να δώσετε χρώμα στο καλοκαίρι σας

2. Η ημέρα και ο χώρος διεξαγωγής

Επιλέξτε την ημέρα του πάρτι με βάση τη διαθεσιμότητα των καλεσμένων. Τα Σαββατοκύριακα είναι συνήθως οι πιο κατάλληλες ημέρες, καθώς οι περισσότεροι και περισσότερες δεν εργάζονται. Ο χώρος διεξαγωγής είναι εξίσου σημαντικός. Εάν πρόκειται να γίνει στο σπίτι σας, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει αρκετός χώρος για παιχνίδια και δραστηριότητες . Εναλλακτικά, μπορείτε να ενοικιάσετε έναν χώρο ειδικά διαμορφωμένο για παιδικά πάρτι.

Πώς θα φτιάξετε μια γωνιά μοντεσσόρι όταν δεν υπάρχει καθόλου χώρος στο σπίτι

3. Οι προσκλήσεις

Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ παραδοσιακών έντυπων προσκλήσεων ή ηλεκτρονικών προσκλήσεων, ανάλογα με τις προτιμήσεις σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε περιλάβει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως την ημερομηνία , την ώρα, τη διεύθυνση και τυχόν ειδικές οδηγίες. Στείλτε τις προσκλήσεις τουλάχιστον τρεις εβδομάδες πριν από την εκδήλωση για να δώσετε στους καλεσμένους σας αρκετό χρόνο να προγραμματίσουν τη συμμετοχή τους.

4. Το φαγητό

Το φαγητό είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία ενός παιδικού πάρτι. Επιλέξτε ένα μενού που θα αρέσει στα παιδιά αλλά και στους ενήλικες καλεσμένους. Μικρά σνακ, πίτσες, σάντουιτς, φρούτα και χυμοί είναι ιδανικές επιλογές. Μην ξεχάσετε να λάβετε υπόψη τυχόν διατροφικές αλλεργίες των καλεσμένων. Για ευκολία, μπορείτε να προσλάβετε μια εταιρεία catering.

5+1 tips για να διατηρήσετε περισσότερο τα φρούτα και λαχανικά φρέσκα

5. Η διακόσμηση

Η διακόσμηση συμβάλλει στη δημιουργία μιας ευχάριστης ατμόσφαιρας. Επιλέξτε ένα θέμα όπως αγαπημένοι χαρακτήρες από κινούμενα σχέδια, ζώα ή πριγκίπισσες. Χρησιμοποιήστε μπαλόνια , γιρλάντες, τραπεζομάντηλα και άλλα διακοσμητικά στοιχεία που ταιριάζουν με το θέμα.

Τα παιδικά πάρτι στα 90s ήταν καλύτερα και μια μαμά εξηγεί το γιατί

6. Δραστηριότητες

Οι δραστηριότητες που θα επιλέξετε μπορούν να κάνουν το πάρτι ακόμα πιο διασκεδαστικό. Ακολουθούν μερικές ιδέες για δραστηριότητες που μπορούν να ενσωματωθούν στο baby shower σας:

  • Προβλέψεις για το μωρό

Φτιάξτε κάρτες όπου οι καλεσμένοι μπορούν να γράψουν τις προβλέψεις τους για το φύλο, το βάρος, το ύψος και την ημερομηνία γέννησης του μωρού .

  • Παιχνίδι Μνήμης με βρεφικά είδη

Τοποθετήστε διάφορα βρεφικά αντικείμενα (πιπίλες, μπιμπερό, πάνες κ.λπ.) σε έναν δίσκο και αφήστε τους καλεσμένους να τα κοιτάξουν για 1-2 λεπτά. Στη συνέχεια, καλύψτε τα και ζητήστε τους να γράψουν όσο το δυνατόν περισσότερα αντικείμενα θυμούνται.

  • Ζωγραφική σε φορμάκι

Δώστε λευκά φορμάκια και κατάλληλα υλικά για ζωγραφική. Οι καλεσμένοι μπορούν να διακοσμήσουν τα φορμάκια!

  • Ευχές για το Μωρό

Αγοράστε κάρτες και πολύχρωμα στυλό. Ζητήστε από τους καλεσμένους να γράψουν τις ευχές τους για το μωρό αλλά και για εσάς. Αργότερα, μπορείτε να συγκεντρώσετε αυτές τις κάρτες σε ένα άλμπουμ ως αναμνηστικό .

Tips για μαμάδες: Έτσι θα εξαφανίσετε τους λεκέδες από στυλό και μαρκαδόρους

7. Η τούρτα

Η τούρτα είναι το κεντρικό στοιχείο του baby shower party. Μπορείτε να επιλέξετε μια θεματική τούρτα που να ταιριάζει με τη γενική διακόσμηση του πάρτι . Επίσης, μια πολυώροφη τούρτα με διάφορες γεύσεις είναι πάντα εντυπωσιακή. Προσθέστε ένα ειδικό μήνυμα ή το όνομα του μωρού.

Πανεύκολοι τρόποι να χάσεις 2 κιλά σε 10 μέρες

8. Τα δώρα των καλεσμένων

  • Xειροποίητα δώρα

Χειροποίητα κεράκια ή σπιτικές μαρμελάδες σε μικρά βαζάκια είναι κάτι που θα εκτιμηθεί. Μπορείτε να τα διακοσμήσετε με κορδέλες, προσθέτοντας μια προσωπική πινελιά.

  • Διακοσμητικά αντικείμενα

Μικρά φυτά ή γλάστρες με λουλούδια είναι όμορφα και πρακτικά δώρα. Επίσης, μπρελόκ ή μαγνητάκια με το θέμα του baby shower είναι μια εξαιρετική επιλογή που οι καλεσμένοι θα θυμούνται για καιρό.

  • Χρήσιμα δώρα

Μικρές πετσέτες χεριών με όμορφα σχέδια ή κεντημένες με το όνομα του μωρού είναι πρακτικά δώρα . Αρωματικά σαπούνια σε θεματικές συσκευασίες είναι επίσης μια εξαιρετική επιλογή.

Με τον σωστό προγραμματισμό και λίγη δημιουργικότητα, το baby shower party μπορεί να γίνει μια αξέχαστη εμπειρία !

Με πληροφορίες: youaremom.com

© 2012-2024 Mothersblog.gr - All rights reserved