Viral TikTok βίντεο: Πόσο αχάριστα μπορούν να γίνουν τα παιδιά τα Χριστούγεννα;

Πώς έχουν αλλάξει οι επιθυμίες των παιδιών από το 2008 έως το 2024, λόγω της επίδρασης των social media και των influencers.

Φωτεινή Οικονομοπούλου
Viral TikTok βίντεο: Πόσο αχάριστα μπορούν να γίνουν τα παιδιά τα Χριστούγεννα;
Bigstock

H μαμά και TikToker, Jenna Lu (@itsjennalu), δημιούργησε ένα βίντεο στο οποίο συγκρίνει το πώς ένα δεκάχρονο παιδί αντιδρά στο δώρο των Χριστουγέννων του εν έτει 2024 με το πώς θα αντιδρούσε ένα παιδί δημοτικού τη δεκαετία του 2000.

Η τεράστια διαφορά είναι πως το 2008 ένα παιδί θα λάμβανε ως δώρο ένα παιχνίδι ενώ σήμερα τα παιδιά δεν θέλουν παιχνίδια, αλλά προτιμούν ακριβά αντικείμενα, ρούχα ή παπούτσια.

Στο βίντεο, η Jenna Lu υποδύεται ένα δεκάχρονο το οποίο είναι ενθουσιασμένο επειδή ο Άγιος Βασίλης της έφερε ένα lip smackers (είναι ένα lip oil) και ενώ κρατά το κινητό της λέει «Ακούστε, ξέρω για τον Άγιο Βασίλη, οπότε πού ακριβώς είναι το Dior lip oil που ζήτησα;».

Αυτά τα viral posts αποκαλύπτουν πώς τα photo editing apps βλάπτουν τον ψυχισμό μας

Στη συνέχεια, η δεκάχρονη της προηγούμενης δεκαετίας ενθουσιάζεται με τα παπούτσια που της έκαναν δώρο επειδή έχουν ροδάκια ενώ η δεκάχρονη του 2024 κρατά ένα ζευγάρι ψεύτικα Uggs μποτάκια και με θράσσος φωνάζει: «Ζήτησα τις Ugg mini platform, όχι αυτή τη φθηνή απομίμηση».

Η δεκάχρονη του 2008 ενθουσιάζεται με τα Polly Pockets, μια στολή από το Justice, ένα DS με τα Nintendogs και μια κούκλα Bratz, ενώ η δεύτερη έμεινε ικανοποιημένη μόνο όταν πήρε ένα καινούργιο θερμό Stanley και ένα ολοκαίνουργιο iPhone 15. Αλλά θύμωσε επειδή το τελευταίο δώρο της ήταν ένα κολάν «Wunder Unders» (90 ευρώ) δολάρια) αντί για Lululemon (100+ ευρώ).

Tο βίντεο τελειώνει με την τελευταία να λέει στη μαμά της: «Είκοσι επτά δώρα και κανένα από αυτά δεν ήταν Drunk Elephant. Νιώθω ότι ήμουν πολύ ξεκάθαρη για το τι ήθελα φέτος, μαμά».

Τo Drunk Elephant είναι ένα brand με προϊόντα skincare που τα έχουν χρησιμοποιήσει fashion και beauty influencers, celebrities, κορίτσια που αγαπούν τα social media.

H δεκάχρονη του 2008 είπε στη μαμά της πως ήταν ενθουσιασμένη με τα δώρα και ανυπομονούσε να παίξει. Η λέξη κλειδί είναι το ρήμα «παίζω».

Έφηβοι και sadfishing: Τι είναι και ποιοι κίνδυνοι κρύβονται πίσω από αυτή την σοσιαλ-μιντιακή τάση

Το up-to-date δεκάχρονο κορίτσι είπε πως δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένο καθώς κανένα από τα δώρα που πήρε δεν ήταν στη λίστα της: «Νομίζω ότι θα ξεκινήσω ένα GoFundMe (διαδικτυακή πλατφόρμα συγκέντρωσης χρημάτων) γιατί ίσως υπάρχει κάποιος άλλος που θα μου πάρει αυτό που θέλω για τα Χριστούγεννα του χρόνου».

Μια καθηγήτρια μέσης εκπαίδευσης σχολίασε πως μπορεί να επιβεβαιώσει πως οι αντιδράσεις της δεκάχρονης της σημερινής εποχής είναι δυστυχώς τόσο μα τόσο ακριβείς και πρόσθεσε πως όλα τα παιδιά στο σχολείο της ήθελαν Lululemon, κοσμήματα Kendra Scott και ένα Stanley cup για φέτος τα Χριστούγεννα.

Αλλά ευτυχώς υπάρχουν ακόμα κάποια εφηβάκια που θέλουν βιντεοπαιχνίδια, ένα μπλοκ ζωγραφικής και παιχνίδια Bluey και Squishmallows.

Μάλιστα, νιώθω ότι σ'ένα σχόλιο κρύβεται όλο το νόημα του βίντεο: «Είναι λυπηρό το πόσο έχουν επηρεάσει οι influencers αυτή τη γενιά ».

Πηγή: mother.ly

Santa's Workshop - Οδηγός για γονείς

DPG Network
© 2012-2024 Mothersblog.gr - All rights reserved